1. RU
  2. UA
0

Оплата

Компанія BrightCar пропонує Вам декілька поширених способів оплати замовленого товару:

  • Оплата готівкою кур'єру при доставці товару або при самовивезення товару;
  • Також замовлення можна оплатити на картку Приват Банку, Монобанку або за допомогою платіжної системи LiqPay;
  • Післяплата при отриманні товару в будь-якому відділенні перевізника Нова Пошта, Meest Express;

*Зверніть увагу: При післяплаті в транспортній компанії Нова Пошта, Meest Express комісію за грошовий переказ сплачує покупець.

*перед оплатою: Обов'язково уточніть у менеджера наявність замовленого товару.

 

Повернення товару

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути товар, якщо буде дотримано деяких умов:

  • Товар відсутній у Переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню);
  • З моменту продажу товару минуло не більше 14 днів;
  • Товар не використовувався;
  • Збережено товарний вид товару;
  • Збережено споживчі властивості товару;
  • Збережено пломби, ярлики, всі компоненти упаковки, маркування;
  • Збережено розрахунковий документ та інші документи, надані під час продажу (товарний /або касовий чек, гарантійний талон, інструкція, тощо).

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводське упакування, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, а після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.

При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, упаковки, гарантійного талону.

Порівняння товарів ()